ÜNİDES "Gençler, Minik Eller ve STEMA" Projesi 5.Hafta Etkinliği
20 Mayıs 2025 Salı 13:02 tarihinde yayınlandı
Çocuk Gelişimi Programımız Öğrencileri Atmaca İlkokulu ve Ana sınıfını ziyaret etti.
Harran Üniversitesi Siverek Meslek Yüksekokulu Sosyal Farkındalık ve Gelişim Kulübü tarafından, Siverek MYO Genç Ofis (Siverek Eyyüp Cenap Gülpınar Gençlik Merkezi) iş birliğiyle yürütülen "Gençler, Minik Eller ve STEMA" projesi Çocuk Gelişimi Bölümü öğrencisi Ayşe Bilgi koordinatörlüğünde ve Öğr. Gör. Ahat Tezcan danışmanlığında sürdürülüyor. Projemizin 5. haftasında, Siverek Atmaca İlkokulu ve Ana Sınıfı’nda minik öğrencilerle eğlenceli ve öğretici STEMA etkinlikleri gerçekleştirdik.
Terazi Etkinliği
Çocuklar denge, ağırlık ve eşit dağılım gibi temel fizik kavramlarını eğlenerek öğrendi. Etkinlik; el-göz koordinasyonu, parmak kasları, yaratıcılık ve geri dönüşüm bilincinin gelişimine katkı sağladı.
Mıknatıs ile Araba Etkinliği
Manyetizma, itme-çekme kuvvetleri gibi temel bilimsel ilkeler deneyimlenerek öğrenildi. Araba hareketinin mantığını sorgulayan çocukların analitik düşünme becerileri desteklendi.
Kapaklar ile Kodlama Etkinliği
Renk, yön ve şekil gibi sembolleri kullanarak sıralama ve eşleştirme yapan minikler, bilişsel gelişimlerini desteklerken el-göz koordinasyonlarını da güçlendirdi. Aynı zamanda dilsel ifade becerilerini de eğlenceli bir şekilde geliştirdiler.
.jpg)


Harran Üniversitesi Siverek Meslek Yüksekokulu Sosyal Farkındalık ve Gelişim Kulübü tarafından, Siverek MYO Genç Ofis (Siverek Eyyüp Cenap Gülpınar Gençlik Merkezi) iş birliğiyle yürütülen "Gençler, Minik Eller ve STEMA" projesi Çocuk Gelişimi Bölümü öğrencisi Ayşe Bilgi koordinatörlüğünde ve Öğr. Gör. Ahat Tezcan danışmanlığında sürdürülüyor. Projemizin 5. haftasında, Siverek Atmaca İlkokulu ve Ana Sınıfı’nda minik öğrencilerle eğlenceli ve öğretici STEMA etkinlikleri gerçekleştirdik.
Terazi Etkinliği
Çocuklar denge, ağırlık ve eşit dağılım gibi temel fizik kavramlarını eğlenerek öğrendi. Etkinlik; el-göz koordinasyonu, parmak kasları, yaratıcılık ve geri dönüşüm bilincinin gelişimine katkı sağladı.
Mıknatıs ile Araba Etkinliği
Manyetizma, itme-çekme kuvvetleri gibi temel bilimsel ilkeler deneyimlenerek öğrenildi. Araba hareketinin mantığını sorgulayan çocukların analitik düşünme becerileri desteklendi.
Kapaklar ile Kodlama Etkinliği
Renk, yön ve şekil gibi sembolleri kullanarak sıralama ve eşleştirme yapan minikler, bilişsel gelişimlerini desteklerken el-göz koordinasyonlarını da güçlendirdi. Aynı zamanda dilsel ifade becerilerini de eğlenceli bir şekilde geliştirdiler.
.jpg)


Diğer Haber Başlıkları
- Kaymakamımız Musa AYDEMİR Meslek Yüksekokul Müdürümüze Veda Ziyareti
- 30. Dönem Mezuniyet Törenimiz
- 2024-2025 Bahar Dönemi Final ve Bütünleme Sınav Tarihleri
- Öğrencilerimiz Şanlıurfa Mevlana Külliyesi Vakfının Etkinliğine Katıldılar
- Gıda Teknolojisi Programı Öğrencileri Siverek Takoran Vadisini Gezdiler